Friday, June 11, 2010

Radiointervjun..


Nu har roliga Lotta åkt hem efter radiointervjun idag. Jag lagade en chokladpaj med körsbär medans hon intervjuade. Vi fikade, pratade män, polyamori, semesterplaner och hon inspekterade och plåtade mitt kylskåp och jag fick berätta och redogöra för ALLT i kylskåpet. Hon höll på att kvälja upp bipollenet jag gav henne, så jag åt upp det hon inte pallade :D Hon tittade i mina burkar, sniffade och inspekterade. En märklig känsla när nån plåtar rakt in i ens kylskåp för att lägga ut på P1's hemsida.. Haha..

Min paj fick 8 mickar av 10 möjliga. Hennes reaktion när hon smakat på chokladmoussen var helt klart värmande.. Ja ni får höra sen. Materialet ska klippas ihop och sen sändas i sommar men när är ännu oklart.







Share/Bookmark

3 comments:

Anna said...

Vad kul att du får en sådan fin publicitet Karolina! Kul, kul! Meddela när det sänds, vill självklart höra intervjun!

Kram!
Anna

Elenore Bendel Zahn said...

Hej vackra gudinna:)
Vad spännande! Jag vill också höra!

nu till en annan fråga..
jag känner att det är en bok som är på väg till mig och fick en stark lust att fråga dig efter tips på böcker..
Så, det första som dyker upp hos dig är..?

söndagskärlek
Elenore

Love Raw ~ Karolina said...

Anna: :D Jag hör av mig...

Elenore: Solögas Djurlexikon är som gjord för Di~ Om du väljer Djurboken eller växtboken vore spännande att veta ♥

http://www.bokus.com/b/9789163119460.html?pt=search_result&search_term=sol%F6ga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...